sobota, 13 kwietnia 2019

kontra szybka

#kontratyp @remigiuszmroz @czwartastrona
,,Odwołaj ekipę sprzątająca - odparła. Właśnie pozamiatałam”.
Joannę i Kordiana dopadają demony przeszłości. Tym razem Chyłka obrywa najbardziej.
Sprawa której nie chce się podjąć jest bardzo skomplikowana, a nadto z góry można założyć ,że skazana na porażkę. Joanna i Zordon mierzą się z problemami jak i swoją relacją. Jak zwykle gdzie diabeł nie może tam panią mecenas pośle , nie ma innego wyjścia jak tylko dać z siebie wszystko i wygrać sprawę. Wszystko obraca się przeciwko temu kto ten plan wymyślił.
Autor dotyka tematu, który stanowi ważny motyw w książce ,a mianowicie alpinizmu, poświęceń, choroby wysokościowej oraz moralno-etycznych kwestii ratunku dla osób, które świadomie igrają z naturą ryzykując życiem. Jestem w stanie zrozumieć chęć wyzwania i mierzenia się z własnymi demonami, chylę czoła wszystkim wspinaczom
@remigiuszmroz , zastanawiam się kto pisał ten tom… Pan czy Joanna ? 
Szczerze długo się zastanawiałam nad opisem…potem doszłam do wniosku , że książki to fikcja literacka i pisarz ma prawo polecieć z tematem. Rozumiem wszystko i wszędzie, ale że aż w Himalaje wysłać Joannę ?! Traktuję to jako rzucenie rękawicy przez Chyłkę Panu @remigiuszmroz. Bo kto jak nie Pani Mecenas, może się postawić pisarzowi…Nie pozostaje mi nic innego jak sięgnąć po #hasztag , a następnie #umorzenie. Lekka , przyjemna i z drobnym przymrużeniem oka – tak oceniam ósmy tom z serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz