niedziela, 7 kwietnia 2019

kto jest...


Jestem Śmiercią Chris Carter @wydawnictwosoniadraga
To kolejna książka z cyklu Robert Hunter.
Akcja prowadzona jest w sposób dwutorowy. Ilość i jakość opisów brutalnych mordów, tortur i gwałtów jest lekko mówiąc przerażająca.
Zdecydowanie jest to pozycja dla dorosłych odbiorców o mocnych nerwach i żołądkach.
Styl pisania Pana Cartera jednym przypadnie do gustu (tak jak mnie) inni pewnie zrezygnują po paru stronach.
Kilka punktów jakie dodają smaku tej książce to :
* Ciekawa fabuła, * Świetny profil psychologiczny mordercy,
* Dynamika rozdziałów, * Idealny kamuflaż sprawcy pod względem sposobu działania i wyglądu zewnętrznego.
Osobiście nie odgadłam do końca kto był sprawcą, chociaż przeczucia miałam.
Jeżeli macie ochotę na zmianę dotychczasowej tematyki czytanych książek to polecam zapoznać się z " Jestem śmiercią" osobiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz